قوانین و مقررات فرانت
تاریخ کار: 1 مرداد1398
به فرانت خوش آمدید
با تشکر از شما برای استفاده از محصولات و خدمات ما (“خدمات”). این خدمات توسط Pixeel Ltd. (“Front”) ، واقع در 153 ویلیامسون پلازا ، مگیبرگ ، MT 09514 ، انگلیس ، انگلستان ، ارائه شده است.
هنگامی که شما از یک سرویس Google دیدن میکنید، ما از فنآوریهای بسیاری برای جمعآوری و نگهداری اطلاعات استفاده میکنیم
خدمات ما بسیار متنوع است ، بنابراین ممکن است گاهی اوقات شرایط اضافی یا الزامات محصول (از جمله سن لازم) اعمال شود. شرایط اضافی با خدمات مربوطه در دسترس خواهد بود ، و در صورت استفاده از آن خدمات ، این شرایط اضافی جزئی از توافق شما با ما خواهد شد.
با استفاده از خدمات ما
شما باید خط مشی هایی را که در درون خدمات در دسترس شما است ، دنبال کنید.
نکته مهمی که در بیشتر سایتهای ایرانی توجهی به آن نمیشود طراحی صفحه درباره ما یا همان درباره ما است. اکثر افراد در این بخش مطالبی طولانی و خسته کننده برای کاربر و یا نوشته ای کوتاه و ناقص قرار میدهند که میتواند اعتبار سایت یا شرکت شما را زیر سوال ببرد.معمولا تصور میشود که کاربران به صفحه درباره ما توجهی نکرده، متن معرفی شرکت را نمی خوانند و بیشتر به خدمات و محصولات ارائه شده در سایت مراجعه میکنند، این تفکر تا حدی صحیح است ولی زمانیکه قرار است یک بازدیدکننده به مشتری تبدیل شود اهمیت صفحه درباره ما یا درباره شرکت بیش از پیش افزایش می یابد.
هنگامی که شما از یک سرویس Google دیدن میکنید، ما از فنآوریهای بسیاری برای جمعآوری و نگهداری اطلاعات استفاده میکنیم، و این امر ممکن است شامل ارسال یک یا تعداد بیشتری کوکی یا شناسه ناشناس به دستگاه شما باشد. همچنین وقتی شما با سرویسهایی که ما به شرکای خود ارائه میکنیم (از جمله سرویسهای تبلیغی یا ویژگیهای Google که ممکن است در سایتهای دیگر ظاهر شوند) در تعامل هستید، ما از کوکیها و شناسههای ناشناس استفاده میکنیم. ما از اطلاعاتی که از تمام سرویسهای خود جمعآوری میکنیم برای ارائه، حفظ و نگهداری، محافظت و بهبود آنها و همچنین توسعه سرویسهای جدید و محافظت از Google و کاربران خود استفاده میکنیم.
A. اطلاعات شخصی که در مورد شما جمع آوری می کنیم.
ما سعی کردهایم که این خط مشی رازداری تا حد امکان ساده باشد اما اگر با واژههایی مانند کوکیها، آدرسهای IP، تگهای پیکسل و مرورگرها آشنا نیستید، ابتدا درباره این واژههای کلیدی مطالعه کنید. حریمخصوصی شما برای Google اهمیت دارد، از اینرو چه بهتازگی کاربر Google شده و یا مدت زمان طولانی است که کاربر آن هستید.
- اطلاعات جمعآوری شده توسط ما و علت جمعآوری آنها.
- چگونگی استفاده ما از آن اطلاعات.
- گزینههایی که ارایه میکنیم، شامل نحوه دسترسی و بهروزرسانی اطلاعات.
هنگامی که شما از یکی از سرویسهای Google که مکان در آن فعال است استفاده میکنید، ما ممکن است اطلاعاتی درباره مکان واقعی شما، مانند سیگنالهای GPS که توسط تلفن همراه ارسال میشود، را جمعآوری و پردازش کنیم. ما همچنین ممکن است از فنآوریهای مختلف، مانند دادههای حسگر دستگاه شما که بعنوان مثال ممکن است اطلاعاتی را درباره نقاط دسترسی Wi-Fi و برجهای سلولی موجود در نزدیکی شما ارائه کند، برای تعیین مکان استفاده کنیم.ما ممکن است با استفاده از روشهایی مانند ذخیرهسازی مرورگر وب (از جمله HTML 5) و حافظههای پنهان داده برنامه، اطلاعاتی را (از جمله اطلاعات شخصی) جمعآوری کرده و بصورت محلی در دستگاه شما نگهداری کنیم.
ب- اطلاعاتی که بطور خودکار در سایتهای ما جمع آوری می کنیم.
روشهای مختلفی برای استفاده از سرویسهای ما وجود دارد – برای جستجوی اطلاعات و به اشتراکگذاری آنها، برای برقراری ارتباط با سایر افراد یا ایجاد محتوای جدید. هنگامی که شما بعنوان مثال از طریق ایجاد یک حساب Googleاطلاعاتی را با ما بهاشتراک میگذارید، ، ما میتوانیم این سرویسها را بگونه ای بهتر ارایه کنیم – تا نتایج جستجو و تبلیغات مرتبط تری را به شما نمایش داده، به شما در برقراری ارتباط با افراد کمک کرده و یا به اشتراکگذاری با سایر افراد را سریعتر و سادهتر کنیم. در حالی که از سرویسهای ما استفاده میکنید
،ما میخواهیم که شما به طور شفاف از چگونگی استفاده اطلاعات توسط ما و همچنین روشهای محافظت از حریم خصوصی خودبه صورت دقیق اطلاع داشته باشید.
حفظ حریم خصوصی و حمایت از حق چاپ
اهمیت مسئلهی نقض حریم خصوصی دادهها ناشی از توسعهی فناوری و امکان بیشتر و خسارتبارتر نقض حریم است. مسئولیت مدنی ناشی از نقض حریم خصوصی دادهها، از پیچیدگیهای بیشتری نسبت به مسئولیت مدنی ناشی از نقض سایر انواع حریم خصوصی برخوردار است؛ زیرا در این نوع، بحث انتفاء موضوع و مرگ حریم خصوصی دادهها مطرح است.
از سوی دیگر برخی معتقد به مالیت داشتن حریم خصوصی دادهها هستند. این دو مسئله مسیر مباحث راجع به مسئولیت مدنی ناشی از نقض حریم خصوصی دادهها را دگرگون میکند.
در این مقاله، پس از تبیین مفهوم حریم خصوصی دادهها، به ارکان مسئولیت مدنی ناشی از نقض حریم خصوصی دادهها، میپردازیم. دراینبین نظریات مالانگاری و مرگ حریم خصوصی دادهها بررسی و تأثیر این دو مقوله بر مسئولیت مدنی ناشی از نقض حریم خصوصی دادهها و سپس فعلها و ترک فعلهای مسئولیتزا در این حوزه بررسی میشود.
محتوای شما در خدمات ما
اولین چیزی که با شنیدن نام محتوا به ذهن خطور میکند به احتمال زیاد تولید محتوا است. و اولین عبارتی که پس از شنیدن تولید محتوا در ذهن ما نقش میبندد تولید محتوا از نوع متن و نوشته است. آیا واقعاً همینطور است و محتوا صرفاً به تولید و تولید نیز صرفاً به محتوای متنی ختم میشود؟
در پاسخ به سؤال اول باید گفت که قطعا اینطور نیست و توصیه میکنیم قبل از مطالعه این بخش، راندآپ بخش استراتژی محتوا را ملاحظه بفرمایید و سپس این مطلب را ادامه دهید؛ زیرا ممکن است به این نتیجه برسید که در استراتژی محتوای شما نیازی به تولید توسط خودتان نیست و میتوانید با برونسپاری، استراتژی خود را پیادهسازی کنید. پس تولید محتوا همه چیز نیست و حتی ممکن است در استراتژی محتوا وجود نداشته باشد. اما اگر وجود داشت چه؟ اگر قرار باشد خودتان تولید محتوا کنید چه؟ در ادامه این مطلب از ابتدا در رابطه با اهمیت تولید محتوا، سپس انواع قالبها و فرمتهای محتوا و در نهایت دستورالعملی برای تولید محتوا را خواهید یافت. که در فلوچارت مقابل این مراحل به صورت خلاصه آورده شدهاست.حال که به ضرورت تولید محتوا پی بردیم وقت دستبهکار شدن است، اما دست نگه دارید و بیایید قبل از پختن آش تولید محتوا، مواد مورد نیاز این آش را بشناسیم و در قدم اول بیایید کمی بیشتر از آشی که قرار است بپزیم بدانیم.تولید محتوا هم مانند هر فعالیتی قابلیت توسعه و گسترش دارد و برای این منظور نیز تمرینهایی وجود دارد، تمرینهایی که به شما کمک میکند موضوعات بهتری انتخاب کنید و با کیفیت بیشتری به تولید در رابطه با آن موضوعات بپردازید. در لینک زیر به برخی از این تمرینها اشاره کردهایم:متوجه شدم آش محتوا برای من مناسب است، متوجه شدم آش محتوا چیست و از چه بخشها و موادی تشکیل شدهاست. حال چگونه باید این آش را پخت؟؟ چگونه باید محتوا را تولید کرد؟؟ چگونه باید کاری کرد تا مخاطب محتوای ما را بخواند؟؟